Kortti tyttövauvalle.
Villakeijulla on luonnos minkä pohjalta rakentelin tämän kortin.
Leimasin serendipity Stamps: Baby Booties
Väritin Chalkseilla.

![]() |
| Lauran korttihaaste #21 - kirjaimia jossain muodossa. Minusta nämä tossut ovat kauniimmat, kuin mankun tossut. Tossut leima; Serendipity bady booties. |
![]() |
| Liimasin kirjaintarroja. Kirjaimet on sellaisia paksuhkoja, muovisia ja Ovat pyörineet laatikossa monta vuotta. Aikoinaan olen ne Tiimarista ostanut. |
![]() |
| Lähikuvassa perhonen... Hyvää viikonloppua kaikille! |
![]() |
![]() |
| P*skarteluhaasteessa "leimataan" suoraan korttipohjaan. Ei saa lisätä paperikerroksia. Halusin kokeilla näitä tapestryn leimasia jotka sain viimeviikolla. Tapestry stamp: New Baby Border Kulmaleimat ja sydän ovat stempelgleden leimoja. |
![]() |
![]() |
| Taas vauvakortti. :) Magnoliahaaste #80. Luonnoksen mukaan. Tagini on vähän pienempi kuin luonnoksessa. |