askartelua ja vähä muutaki... :)
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
pajun punonta
.
Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
pajun punonta
.
Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 4. huhtikuuta 2012
Pesä pääsiäismunille!
Pesä pääsiäismunille!
Tällaisen tein pajunoksista.
lauantai 24. maaliskuuta 2012
Pääsiäiskimppu pajusta!
Kieputtelin pajusta ruusuja.
Näiden sisälle mahtuu vaikka pääsiäismuna.
Sivultapäin kuvattu.
* * *
Kiitos vierailustasi!
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)